dimecres, 27 de juliol del 2011

Ovelles

Diuen que comptar ovelles ajuda a agafar el son quan costa adormir-se. Hi ha qui n’ha de comptar  més de 100...

Em llevo a 2/4 de 7, he descansat malament i em trobo com un 4. Vaig a la cuina, tinc 7 i em preparo 1 cafè, que a aquesta hora és un 3or. El dipòsit de la cafetera és 8. El gat 10 dormir i no ve a rebre’m com acostuma a fer. Una dutxa fa que em senti com 9 i torno a estar al 100%. Toco el 2 de casa i vaig a buscar la línia 1, haig de complir el 10re de treballar. Fa estona que no ve el Metro i ha molt d’enre9, la pantalla avisa que encara  trigarà 2:45 minuts a arribar. Em trobo la 3sa, que baixa al cap de 5 parades i ens acomiadem amb 2 petons. Em poso els auriculars de l’emepe3 i escolto el 6a i els U2.
Baixo a Catalunya i compro 1 cupó de l’11: el meu número és el 3, però el demano acabat en 8 tot i que el 7 em porta més sort. Pujo els graons de 2 en 2. Travesso el carrer Fontanella: un 600 passa en vermell i és a punt de xocar amb un 4x4. Un dels conductors li diu a l’altre: “4 ulls!! Passo per la plaça del Pi. Hi havia un matemàtic que es pensava que era dedicada al 3,1416. En girar una cantonada m’enganxo els pantalons i em faig un 7.
Mentre camino fullejo 1 diari. Ens avisen que al criminal d’Oslo només li podran aplicar una pena màxima de 21 anys de presó, o com a molt de 30. Ha baixat l’expectativa del nombre de víctimes de 90 i escaig a unes 80. Faig una divisió mental i haurà de complir uns 3 ò 4 mesos per víctima.  En una altra pàgina diu que a la frontera de la Jonquera, es malmet 1 carregament de fruita i verdura. Passo 1 full: a l’Àfrica es moren per manca d’aliments. No sóc un 7 ciències i no em surten els números!

3 comentaris:

  1. A mi tampoc no em surten els números, no hi hauria algú que pogués viure tants anys per pagar una brutalitat tan gran.

    ResponElimina
  2. De fet, prefereixo comptar ovelles!!

    ResponElimina
  3. A qui li surtin els números que tiri la 1a. pedra!!
    Molts petons i bon estiu!!!
    Isabel Maria

    ResponElimina